Du kender sikkert verdens ældste scoretrick.

“Vil du med hjem og se min frimærkesamling?”

Lidt gammeldags måske – specielt i en moderne verden, hvor det meste kommunikation i dag foregår via mails og sms.

En verden, hvor det er slut med at slikke på frimærker.

Desuagtet har de fleste af os med stor sandsynlighed, haft et eller flere albums med gamle frimærker.

Smukke indbundet albums, der engang var ens kæreste eje, eller arvestykker fra familiens nørdede filatelist.

Hvis du er indehaver af netop sådan et album, skal du svinge forbi ENIGMA lørdag den 26. april kl. 10-16.

ENIGMA – Museum for post, tele og kommunikation på Østerbro indbyder nu alle til gratis vurdering af de hengemte herligheder, der måske uden at du aner det, gemmer på et sjældent mærke eller to.

Vurderingseksperterne Ib Krarup og Preben Raahauge fra Lauritz.com stiller deres viden om frimærker og erfaring med vurdering til rådighed for gæster på ENIGMA.

Der er gratis adgang til frimærkevurderingen og deltagelse kræver ikke billet til museet.

Du tilmelder dig ved at sende en mail til: NSN@ENIGMA.DK 
LÆS MERE: Vurdering af Frimærkesamling

  • Gratis frimærkevurdering. Foto: ENIGMA
  • Kig i gemmerne, måske har du hen glemt guld. Foto: ENIGMA

Kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Log Ind

Register

Nulstil adgangskode

Indtast venligst dit brugernavn eller din e-mailadresse, så modtager du et link til at oprette en ny adgangskode via e-mail.